Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
10.11.2011
Spoušten náš eshop
Dnes byl vytvořen tento internetový obchod se značkovým zbožím! Doufáme, že u nás budete spokojeni a budete se rádi vracet! číst celé
Zobrazit všechny novinky
Facebook
<divclass="fb-page"data-href="https://www.facebook.com/facebook"data-width="380"data-hide-cover="false"data-show-facepile="false"></div>
Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel internetového obchodu:

Mgr. Jana Sekeráková

Bořivojova 40

130 00 Praha

Česká republika

IČ: 06302335

 

Kupujíci odeslaním závazné objednávky dáva na vědomí, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasi.

I. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany kupujícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávajíci si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že objednané zboží již není u dodavatele dostupné nebo bylo poškozeno třetí stranou.V tomto případě Vás budeme informovat. Pokud jste již kupní cenu zaplatili, bude Vám platba neprodleně vrácena.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Firma není plátcem DPH. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou uvedeny bez DPH a jsou konečné.

Storno objednávky

Kupující může objednávku stornovat do 24 hod. od jejího odeslání nebo může objednávku zrušit v případech uvedených v těchto Obchodních podmínkách v článku V. Odstoupení od kupní smlouvy. Žádost o storno objednávky do 24 hod. od objednání zasílá Kupující emailem na info.fashionstop@centrum.cz. Přijetí žádosti o storno objednávky do 24 hod. potvrdí Prodávajíci Kupujícimu do jednoho pracovního dne emailem.

Je-li suma objednávky vyšší než částka 15 000 Kč může Prodávajíci požadovat od Kupujíciho platbu předem na účet ve výšce 10% z celkové sumy objednávky.

 

II. DODACÍ PODMÍNKY, PŘEPRAVNÉ

Dodací lhůta je závislá na dostupnosti zboží. Dostupnost je vždy u zboží uvedena.

Prodávající dodává zboží, které je SKLADEM ve lhůtě 2 – 5 dní při platbě v hotovosti na dobírku nebo od připsání kupní ceny na účet Prodávajícího při platbě bezhotovostním převodem na bankovní účet Prodávajícího. Při platbě v hotovosti je toto zboží k vyzvednutí na adrese Prodávajícího okamžitě po potvrzení objednávky Kupujícího Prodávajícím.

Zboží, které NENÍ SKLADEM je dodáváno ve lhůtě 10 – 30 pracovních dní od potvrzení objednávky Prodávajícím. Dojdě -li ke zpoždění v dodání zboží ze strany dodavatele, bude Kupující informován.

Cena za přepravu (poštovné a balné) je závislá na zvoleném typu přepravy. Prodávající umožňuje:

- doručení prostřednictvím České pošty,

- doručení prostřednictvím služby DPD,

- doručení prostředníctvím Zásilkovne,

- doručení na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty,

- doručení na Slovensko prostřednictvím GLS,

- doručení na Slovensko prostřednictvím Zásielkovne.

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platbu za zboží si zvoli Kupující v objednávce. Platbu lze uhradit :

- v hotovosti tzv. na dobírku  - při převzetí zásilky,

- předem na účet - bankovním převodem na účet Prodávajícího, při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby.

IV.  NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY

V případě, že je Kupujícímu zboží zasláno dobírkou a expedovanou zásilku z libovolných důvodu nepřevezme, je povinen uhradit Prodávajícímu vzniklé náklady na odeslané zboží (poštovné) a smluvní pokutu z nesplnění závazku ve výši 400 kč. Dále je Prodávající oprávněn požadovat od Kupujícího poplatek za uskladnění ve výši 50,- Kč denně. Na tuto částku budu Kupujícímu elektronicky zaslané podklady k platbě se splatností 14 dnů. Pokud nebude částka do 14 dní zaplacena, bude Kupujícímu Prodávajíci účtovat penále ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den. Veškeré nesplacené pohledávky budou postoupeny společně s osobními údaji k soudnímu vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.

Pokud je zboží opakovaně doručováno, Kupující je povinen uhradit Prodávajícimu manipulační poplatek ve výši 150 kč a náklady spojené s doručovaním.

V. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy ( objednávky) do 14-ti dnů od převzetí zboží. Zboží musí být kupujícím odesláno do 14 dnů od doručení zboží a současně by měl Kupující zaslat informační mail o Odstoupení od kupní smlouvy na adresu elektronické pošty Prodávajícího: info.fashionstop@centrum.cz.

Kupující posíla zboží Prodávajícimu na vlastní náklady, nikolov na dobírku. Zboží zaslané formou dobírky nebude přijato a odstoupení od smlouvy je neplatné.

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit fakturu prokazující koupi zboží; písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři). Adresa pro odeslání vráceného zboží:

Mgr. Jana Sekeráková

Bořivojova 40

130 00 Praha.

Po obdržení vráceného zboží Prodávající v zákonné lhůtě do 14-ti dnů od doručení Kupujícímu vrátí cenu zboží bankovním převodem.

V případě, že zboží vrácené Kupujícím bude neúplné, poškozené nebo opotřebené nelze odstoupit od smlouvy.

 

VI. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY, REKLAMACE

Na zakoupené zboží se vztahuje v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku, záruční doba 24 měsíců ode dne převzetí zboží Kupujícím. Případné reklamace vyřídí Prodávajíci v souladu s právními předpisy České republiky. Kupujíci nemá nárok uplatniť reklamaci v  těchto případech :

-          výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je Kupujíci povinen řešit s dopravcem, Kupujíci není povinen zboží převzít a musí neprodleně kontaktova Prodávajíciho),

-          výrobek byl poškozen nešetrným nebo neodborným zacházením,

-          výrobek byl použit v rozporu s jeho účelem,

-          výrobek byl mechanicky poškozen,

-          výrobek byl poškozen působením živlu,

-          záruka se také nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku nebo nesprávným skladováním.

Pokud Kupujíci má nárok na uplatnění reklamace v záruční době, zašle zboží Prodávajícimu na své náklady spolu s dokladem o koupi a  průvodním listem, ve kterém bude popsána vada zboží.

Před odesláním zboží Kupujíci informuje emailem Prodávajíciho.

Prodávajíci vyřízi reklamaci Kupujíciho v zákonné lhůtě do 30-ti dnů od doručení reklamovaného zboží. Vybavení reklamace zašle Prodávajíci Kupujícimu emailom. V případě uznané reklamace má Kupujíci nárok na výměnu vadného zboží nebo na vrácení ceny zboží snížené o náklady za přepravu (poštovné).

VII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Jak prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího je popsáno v článku Ochrana osobních údajů.

VIII.  AUTORSKÉ PRÁVA

Veškerýobsah stránek www.fashionstop.cz je chráněn autorským zákonem. Bez dalšího souhlasu není povoleno kopírování a použití textů nebo obrázků. Kopírování a šíření obsahu www.fashionstop.cz v jakékoli podobě bez písemného souhlasu autorů je nezákonné.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info.fashionstop@centrum.cz
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 25.5.2018 do odvolání.

Nezmeškejte novinky, akce a slevy! Můžete sa kdykoliv odhlásit.